Hastelevering og lange kundeforhold skaper gode opplevelser på Frimurerlosjen

Når Frimurerlosjen skal invitere gjester eller foredragsholdere, er de flinke til å sette litt ekstra pris på dem. Dette gjør de ved hjelp av god rådgivning og levering av gaver fra Heidi Klevstad i Identety.

Lasse Rougthvedt er i dag medlem i Frimurerlosjen. I mange år har han hatt ansvar for innkjøp og økonomi. 

Det kan være spennende foredragsholdere eller besøkende fra andre losjer, som er på besøk hos Frimurerlosjen i Tønsberg. Her trenger de ikke frykte å dra hjem med hendene tomme, for losjen har tatt oppgaven med å finne de små tingene som setter varige inntrykk. 

La oss høre litt mer om hvorfor dette er viktig for Frimurerlosjen, og hvorfor de har valgt nettopp Heidi til å levere varene. 

Noe nytt og spennende selv for giver

Gaver til gjester og foredragsholdere er ikke et nytt fenomen i Frimurerlosjen. Dette er en tradisjon de holder tett til brystet, og som de jobber for at de skal leve videre i årene som kommer. Da Lasse først ble kjent med Heidi gjennom felles bekjente, fikk han et inntrykk av en dame med bein i nesa og teften for den perfekte gaven. 

– Heidi kunne tilby oss både produkter og løsninger vi ikke hadde vært borti fra før av. Dette var en spennende mulighet for oss til å kunne utvide tilbudet vårt, forklarer Lasse. 

Selv om de fra tidligere hadde forsøkt andre tilbydere, fant de en trygg havn i Heidi og Identety. 

– Det var generelt en veldig hyggelig opplevelse. Hun tok oss med inn i showrommet hennes, og viste oss alt hun kunne tilby, og hvilke løsninger hun kunne få til med de produktene hun hadde på lager, sier Lasse og fortsetter: 

– Hun ga oss gode råd når det kom til å vite hvem mottaker er, og hva de setter pris på. Her var det ingenting som ble overlatt til tilfeldighetene, noe som var betryggende for oss som ikke har så god peiling på dette. I tillegg kunne hun tilby en veldig hyggelig pris og en flott leveringsordning, forklarer han. 

Etter at de landet på riktig alternativ i valget av gave, og bestillingen ble lagt inn, ble nemlig varene levert rett på døren, til avtalt tid. Dette er noe som går igjen i tilbakemeldingene fra kundene i Identety. Tett oppfølgning og personlig service i etterkant av kjøpet. 

Fokus på personlig oppfølgning

Heidi kan forklare akkurat hvorfor hun prioriterer å levere varene på måten hun gjør.

– Dersom det er fysisk og geografisk mulig å levere de personlig, så gjør jeg det. På den måten så kan jeg forsikre meg om at produktene som leveres er som de skal være, og at kunden er fornøyd med leveringen, forklarer Heidi. 

Tette og gode kundeforhold er viktig for Heidi og Identety. Derfor jobber hun også minst like hardt for å holde alle tidsfrister, og å følge opp leveringene dersom leverandøren ikke henger med på det riktige tidsskjemaet. 

Dette har kun skjedd en gang i hele kundeforholdet med Frimurerlosjen og Lasse, men også den gangen ordnet Heidi opp uten å nøle. 

Hasteoppdrag med en god løsning for alle parter

For en tid tilbake hadde Lasse og Frimurerlosjen investert i et parti av profilerte glass som skulle deles ut til utvalgte, heldige besøkende. Dagen nærmet seg med stormskritt og Heidi fulgte opp bestillingen som hadde blitt lagt inn. Det viste seg derimot vanskelig for leverandør å kunne innfri bestillingen til avtalt tid. 

Da bestillingen fortsatt ikke hadde kommet på plass samme dag som de flotte glassene skulle deles ut, henvendte Lasse seg til Heidi. Gode råd var dyre, men hos Heidi finnes det kun løsninger, og ingen problemer. 

– Heidi snudde seg rundt og fant en knallbra løsning for oss der og da. Varene vi plukket ut ble levert på døren to timer etter vi ringte. Ikke bare fikk vi levert flotte gaver til våre gjester, men de var pakket inn og så helt nydelige ut alle sammen, forteller Lasse. 

Dette viser hvor engasjert og hengiven Heidi er i det hun gjør. Levering av glassene som ble bestilt kom likevel på plass i senere tid, og kunden var ved begge anledninger strålende fornøyde. 

Stolt tradisjon og tette leverandørforhold

Lasse kan også fortelle at spennende ting kommer i tiden fremover for Frimurerlosjen. Her ønsker de også å spille på lag med Heidi. Akkurat nå er de i en spennende planleggingsfase, men Lasse velger likevel å lette litt på sløret, når vi spør veldig pent om et par små detaljer. 

– I 2026 feirer vi i Frimurerlosjen 100-årsjubileum. I den anledning er det klart at vi ser på å investere i noen flotte gaver, og Heidi er en helt naturlig partner på dette. Vi ser for oss å beholde dette forholdet i lang tid fremover, avslutter Lasse. 

Frimurerlosjen skal i mange år fremover utforske ulike deler av repertoaret til Heidi og Identety, og vi gleder oss til å se hvilke løsninger som dukker opp i forbindelse med den store feiringen om et par år. 

Dersom du ønsker å sette litt ekstra pris på noen av dine ansatte, gjester, besøkende, foredragsholdere eller kunder kan Identety levere et bredt utvalg av kvalitetsvarer, i svært høy kvalitet og til en hyggelig pris. 

Ta gjerne kontakt med oss for en uforpliktende prat! 

Relaterte referanser