Etter flere år som fast kunde hos Heidi i Identety, har Pål Espen og Proff1 fortsatt et flott utvalg av profiltekstiler til sine ansatte. Ikke bare er de slitesterke og behagelige å ha på seg, men de er også profilerte med en flott logo på brystet og ryggen.
Takket være gode råd og flere idémyldringsmøter med Heidi, han gjengen på Proff1 en garderobe som varer i år etter år. At Heidi i tillegg har god kjennskap til konkurrentene og deres profilering mener Pål Espen at gir dem et stort fortrinn.
En troverdig leverandør av kvalitetsvarer
Proff1 Montasjemateriell avdeling Tønsberg ble startet opp i år 2000 og består i dag av 12 ansatte. Proff1 har også avdelinger i Larvik og Drammen, og tilbyr alt innen montasjemateriell og reparasjon av verktøy som drill, spikerpistoler, borhammere, gressklippere og stort sett alt der i mellom.
I tillegg til å inneha masse kunnskap og årelang erfaring, har de gjennom årene knyttet til seg verdifulle partnere. En av disse er Heidi i Identety.
– Vi har hatt et samarbeid med Heidi i flere år. Jeg er faktisk usikker på hvor mange år det har blitt, men det er jo flott å ha et samarbeid der man ikke teller dager, forteller Pål Espen med et smil.
Når Proff1 skulle ha ny partner på profilartikler, falt valget på Heidi av flere grunner, skal vi tro Pål Espen.
– Heidi er veldig ærlig. Er det artikler jeg foreslår som hun mener at vi ikke har behov for, så sier hun i fra. Hun er flink til å følge opp, uten at det føles som mas og kommer gjerne innom for å slå av en prat, forklarer Pål Espen.
Han trekker videre frem at både Heidi og Identety for øvrig er veldig lett å ha med å gjøre som partner. Han får gode råd på hva de bør investere i, og hva de ikke trenger å legge penger i.
Denne ærligheten gjør at gjengen i Proff1 føler at Heidi er en person de kan stole på. En partner fremfor en selger.
Høy kvalitet gir lang levetid, selv for gjengen på verkstedet
Når arbeidsdagen i stor grad består av verktøy, arbeidsutstyr og tunge materialer, kan det føre til stor slitasje på klær for både de på verkstedet og kundebehandlere. Derfor er det avgjørende at arbeidstøyet stiller til kravene.
– Foreløpig har vi fått både gensere og t-skjorter til våre ansatte både på gulvet og bak disken. Ikke bare er dette flotte klær med logo på, men de tåler krevende dager med mye aktivitet. Ekstra kjekt er det jo at kundene som kommer inn i butikken ser hvem som jobber hos oss, forteller Pål Espen.
I en butikk der både kunder og ansatte går i arbeidstøy, er det absolutt en fordel å være godt synlige for potensielle og eksisterende kunder som kommer på besøk.
– Heidi er som sagt også godt orientert i markedet og vet hva våre konkurrenter kan by på av profileringsartikler. Det er nok ikke helt uaktuelt at det dukker opp noen t-skjorter og andre spennende ting i løpet av sommeren, fortsetter han.
Det er nemlig ikke bare profiltekstiler Heidi kan tilby. Sammen med kunden finner hun ut hvilke behov bedriften har, og tilbyr deretter kvalitetsvarer ut i fra disse.
Der kun fantasien setter grenser
Heidi og Identety tilbyr alt fra drikkeflasker til skjærefjøler og alt der i mellom. Alt kan profileres, slik at bedriftens logo kommer tydelig frem. Alle hennes produkter kjennetegnes av en svært høy kvalitet, og noe av det aller viktigste for Heidi er at alle kunder får rådgivningen og oppfølgingen de trenger.
– Hos meg i Identety er det kun fantasien som setter grenser, og noe av det morsomste som finnes er å lage profilartikler så typisk til bedriften at det blir minneverdig for både giver og mottaker, forteller Heidi.
For Pål Espen og Proff1, har klærne vært et grep som har gjort gjengen enda tettere. Med samme logo på brystet kan de ansatte hver eneste dag representere sitt arbeidssted med stolthet, uten at det skal gå på bekostning av komfort og effektivitet.
– Vi gleder oss til spennende tider fremover sammen med Identety og Heidi. Det er alltid hyggelig å få besøk av Heidi, uansett om vi skal kjøpe noe eller ikke, så det er noe vi håper på å fortsette med i lang tid fremover, avslutter Pål Espen.