Møller Bil Tønsberg – En sterk identitet bygget med Identety

Møller har en stolt og sterk merkevare, og lang fartstid i bransjen. Hver eneste dag er han takknemlig for innsatsen de ansatte gjør på jobb, og trofaste kunder. Heidi og Identety hjelper han med å vise denne takknemligheten. 

Møller jobber hver dag for å opprettholde sin posisjon i et konkurransepreget marked. Da er det viktig at de ser hele reisen til sine kunder. Spesielt gode er gjengen i Tønsberg på å ivareta kundene etter at kjøpet er gjennomført. 

For å skape en helhetlig og sterk merkevare, har Møller Bil hovedfokus på leveransen de tilbyr sine kunder. De skal ha dyktige ansatte på jobb som kan veilede kunden, slik at de finner bilen som dekker og overgår de behovene de har i hverdagen. I tillegg skal de være den opplagte partneren for alle ny- og bruktbilkunder på service og alle andre behov etter at bilen er hentet ut. 

Selv om dette kan være en krevende jobb, har Lars Gervin som daglig leder et fokus på at kvalitet i leveranse starter internt. Dersom du tar godt vare på de ansatte, tar de ansatte godt vare på dine kunder. Veldig mye av jobben med å ivareta de ansatte og kundene gjør de selv på en daglig basis, men en liten del av dette har Heidi fra Identety fått lov til å bidra på. 

Her skal vi ta en liten kikk på hvordan Møller Bil Tønsberg har benyttet firmagaver som et virkemiddel i prosessen med å ta vare på de gode relasjonene til både kunder og ansatte.  

En liten oppmerksomhet kan gå en lang vei

Firmagaver kan være så mangt. Ønsker du å markere en stor begivenhet ved å gi noe tilbake, eller å investere i minneverdige oppmerksomheter til noen som står bedriften nær, kan en firmagave være en spennende mulighet for deg. 

For Lars Gervin i Møller Bil Tønsberg, er små oppmerksomhet før jul og påske, en hyggelig anerkjennelse av at alle ansatte er verdifulle for bedriften. Hver eneste kunde som kjører ut fra Møller med en ny bil, har også med seg – en liten, men veldig hyggelig – oppmerksomhet fra teamet i Møller. 

– Vi har brukt Heidi i flere sammenhenger, men jevnlig i forbindelse med ny-bil-gaver, som vi kaller det. Her er det ikke snakk om å legge store summer i gavene, men heller å gi en liten takk for tilliten, og det som forhåpentligvis blir et langvarig kundeforhold, forklarer Lars. 

En etterrettelig og kreativ partner 

For Lars er den helt avgjørende grunnen til at han bruker nettopp Heidi og Identety til å levere små og store oppmerksomheter til ansatte og kunder. 

– Heidi har vært inne og levert tjenester siden før jeg tok over daglig lederrollen, og vi så på ingen måte noen grunn til å avslutte dette forholdet, forklarer Lars.

Han forteller videre at Heidi har smilt seg gjennom dørene på Møller og opparbeidet seg et godt forhold til flere av selgerne på gulvet. Det er nemlig Heidi selv som er hovedårsaken til at samarbeidet består.

– Hun er fantastisk hyggelig, alltid blid og positiv, og det gjør noe med dagene våre når hun er innom her. Det er også deilig å slippe å lure på om varene som kommer er det vi faktisk har bestilt, og om det kommer til avtalt tid, forteller Lars. 

Det finnes mange tilbydere av profileringsartikler i markedet i dag, noe som gjør at det er viktig å skille seg fra mengden. Måten Heidi gjør dette på er nettopp gjennom høy kvalitet på varene, personlig oppfølging og tilgjengelighet.

– Heidi er lett å få kontakt med, og man slipper de lange prosessene dersom det mot formodning skulle være noe galt eller noe som ikke stemmer. Heidi kan jeg ringe til, eller så kommer hun ned hit for å ta en prat, avslutter Lars med et smil.

Lars gjentar at det er mennesket bak bedriften som i dette tilfellet er årsaken til det lange samarbeidet. Han har ingen behov for å se seg om etter en ny partner på profilering så lenge Heidi fortsetter å levere kvalitet i både produkter og i kundeforholdene sine. 

Utfordrer tradisjonell profilering

Identety representerer nettopp mennesket og verdien som ligger i å ta vare på personlighetene i bedriftene. Små oppmerksomheter kan hjelpe deg med å sette pris på dine kunder, ansatte eller samarbeidspartnere og Heidi kan hjelpe deg med å finne profilartikler som både representerer din bedrift og som matcher mottakeren av gaven.

For å finne den riktige firmagaven til dine kunder eller ansatte, starter Heidi alltid kundeforholdet med en kartlegging. Her blir hun godt kjent med blant annet deres behov, målgruppe, og budsjettet din bedrift må holde.

Deretter er det kun fantasien som setter grensene, og jo mer skreddersydd firmagavene er til deres bedrift, målgruppe og identitet, jo mer minneverdig og ekstraordinære profilartikler kan du tilby dine kunder og ansatte. 

For å lese mer om gaver til ansatte, kunder eller samarbeidspartnere kan du klikke deg inn her! 

Relaterte referanser